Cheese Puff Mountain
RC-forfatterne og gargoilerne møder deres værste fjende: duer. Den nøgne kaptajn Picard vinder alt. Kan Paw Patrol redde sig selv fra den største rædsel? Animaniacs står for seksualundervisningen.