Garbage Sushi
Hollywood er så dårlig, at det er godt, når Godzilla kæmper mod Jason. Hvordan håndterer Byggemand Bob konkurrence fra Handy Manny? Dinosaurtoget er et usandsynligt tog. Den lille pige med svovlstikkerne finder en ny, dødelig anvendelse for sine stikker.