Triple Hot Dog Sandwich on Wheat
Property Brothers forsøger at tilfredsstille Lex Luthors boligbehov. Er det blot en fase at være en My Little Pony? Den amerikanske hær lader Inspector Gadget komme til gavn. ”Robot Chicken” genfortæller historien om Guldlok og de tre små bjørne.