Zero Vegetables
RC-forfatterne spekulerer over, hvis job det var at lufte King Kong. Michael Bay afslører hemmelighederne bag ”Transformers 5”. Onkel Pennybags har monopol på S&M. Bitch Pudding forbedrer en klassiker.