Yogurt in a Bag
Vi ser med, når Liam Neeson finder ud af, at hans plads i biografen er blevet... taget. En dyrlæge forklarer, hvordan 101 dalmatinere reproducerer sig. Monster High stjæler Cryptkeepers gimmick.