Not Enough Women
RC-forfatterne forestiller sig, hvad der ville ske, hvis Darth Vader lærte at sige undskyld. Snurre Snup hæver sin transvestisme til et helt nyt niveau. Terminatoren ændrer fremtiden lidt for meget. Edna Mode får et utroligt nyt job.