Tell My Mom
Joey Fatone fremlægger sin idé til en sketch. Gobots beviser, at de ikke er som transformers. Skaberne forestiller sig, hvor Billy Joel muligvis får sin musikalske inspiration fra, og hvem man kan ringe til, hvis A-Team ikke er tilgængelige.