President Hu Forbids It
Batmobilen mister et jul. Tilbringe en aften med Jack Sparrow. Skaberne forestiller sig, hvad der sker, da Chris Hanson ikke kan fange en overfaldsmand, og Gyro-Robo giver dybe til D & D.