Two Weeks Without Food
Skaberne forestiller sig, at Zeus sætter fut i ”The Clash of the Titans”, hvordan ”Star Trek II - Khans hævn” kunne opsættes som opera, og hvordan Speed Racer ville klare sig i NASCAR-løbene.