The Ramblings of Maurice
Batman ser Two-Face fra en ny side, og G.I. Joe fejrer deres mange års tjeneste. Skaberne forestiller sig, hvordan den næste ”Traveling Pants”-film kunne blive, og I får en ny ”Dark Crystal” til den næste generation.