Help Me
”Robot Chicken” vender tilbage til fjerde sæson og får hjælp af gæstestjernerne Joss Whedon, Ron Moore og Seth MacFarlane! Tila Tequilas ”A Shot at Love” afslører en dødelig hemmelighed.