I Love Her
Skaberne forestiller sig, hvordan Fredy Krueger kom i gang, hvad der ville ske, hvis monchhichierne angreb først, hvordan Criss Angel skaber den ultimative ubegribelighed, og hvordan en dag med ”Living Lohans” kunne udspille sig.