I'm Trapped
Se med, når billetindtægterne fra ”Pluto Nash” gøres op. Skaberne forestiller sig sandheden bag James Bonds sexliv, Iron Mans uventede fælle, og en af Skeletors planer, der involverer en ikke helt perfekt klon.