Unionizing Our Labor
Superman smider det hele. Mød de oprindelige Dukes of Hazzard. Skaberne forestiller sig, hvordan den nye Wii kunne blive, og det udvikler sig til håndgemæng, da smølferne lægger sig ud med snorkerne.