Labels
Bette føler sig skyldig over at have løjet for Angie; uventede nyheder ryster Shane; Alice, Gigi og Nat finder fælles fodslag; Dani og Sophie må håndtere en bombe, som Danis far smider; Finley finder sammen med Tess; Micah kommer tættere på José.