Loose Ends
Bette og Dani må håndtere følgerne af en nylig skandale; Shane tilbringer dagen sammen med Angie; Alice, Gigi og Nat har modstridende opfattelser af deres familieliv; Sophie og Finley tager på en vild bytur i et forsøg på at distrahere sig selv.