Lose it All
Bette oplever splittelse på grund af gamle følelser, Shanes forhold til Quiara sætter ham på en prøve, og Alice overraskes både på hjemmefronten og på arbejdet. Imens har Dani travlt med valget, og Sophie føler lettelse over Finleys tilstedeværelse.