Let's Do It Again
Ti år efter vi sidst mødte dem, er Bette ved at stille op som borgmester i Los Angeles, Shane vender tilbage til byen efter modgang, og Alice prøver at håndtere rollen som forælder med sin forlovede Nat og Nats ekskone, mens hendes talkshow får succes.