Lapse in Judgement
Stemningen er anspændt på valgaftenen, mens Bette og Dani afventer resultatet. Shane og Quiara gennemgår deres hidtil største udfordring, og Alice langer voldsomt ud på sit show. Sæsonens finaleafsnit.