Lost Love
Bette forbereder sig på en vigtig debat i forbindelse med borgmestervalget. Alice får en aftale med en vigtig gæst og opfordrer Nat til at udvide. Shane tager på bar og bliver inddraget i to af de ansattes tilværelser.