Less is More
Bette må håndtere eftervirkninger, mens hun forbereder sig på at deltage i en LGBTQIA-debat. Shane hjælper Finley, og Alice irriteres, da tv-netværket tvinger hende til at ansatte en ny. Dani og Sophie fejrer gode nyheder, da Dani får nyt job.