Lunefuld Magi
Wilhelmina finder en magisk humørring, som hun bruger til at styre Dorothys humør og gøre hende ond. Wilhelmina får måske fat på de rubinsko, hvis Dorothy ikke finder ud af, at hun kan overvinde ringens kræfter ved at opføre sig bedre, end hun føler sig.