Regler for tiltrækning
Det er Valentins dag, og Dorothy ønsker at lære beboerne i Oz alt om denne tradition. Ozma giver sin nye allerbedste ven den perfekte Valentinsgave, en kærlighedsmagnet. Men magneten får magisk nok alle til at blive forelsket i Dorothy.