Kopikatten
Wilhelmina stjæler Ozmas kopieringskat og bruger den til at lave kloner af sig selv, så hun kan storme Smaragdslottet og gøre krav på rubinskoene. Dorothy og hendes venner er i undertal og har brug for en plan!