Ude godt, snehjem bedst
Da Ozma ryster sin magiske snekugle, sner det for første gang i Oz! Ozianerne elsker sneen, indtil det går op for dem, at det ikke stopper igen. Dorothy må finde en måde at stoppe vinteren på.