Tik Tok og Blikmanden
Dorothy og hendes venner finder Tik Tok, en mekanisk mand, liggende ødelagt i vejkanten. De må hjælpe ham med at blive repareret. Tik Tok bliver med det samme vild med Blikmanden og mener, at han er en superhelt.