Overnatning uden søvn
Dorothy skal lære dronning Ozma og hendes venner om sleepoverfester. Men Wilhelmina er vred over, at hun ikke er med i fornøjelserne og forsøger at ødelægge sleepoverfesten ved at skabe et kæmpe pudemonster.