Den helt perfekte plan
Da Nome-kongen kidnapper professor Wogglebug, T.E., må Dorothy og hendes venner redde den kloge bille. Men de opdager, at Nome-kongen har snydt Wogglebug til at finde på den perfekte plan til at overtage Oz.