Den rette har ikke skoen på
Wilhelmina bruger en besværgelse til at få fat på en af Dorothys rubinsko, men da hun prøver at bruge kun den ene sko, bliver hun ført bort til Under Regnbuen, landet hvor magiske ting, der ikke opfører sig ordentligt, bliver taget hen.