Blind Eye
Kriminalassistent Cruz må træffe et vanskeligt valg. Brandon lærer mere om Doudas fortid, mens Jerrika overrasker med en nyhed om sin karriere. Emmett prøver at finde ud af, hvem Keisha går ud med. Ronnie åbner sig for Jada, som hjælper ham med gamle sår.