Past Due
En mulighed åbner sig for Brandon. Kevin og Maisha danner et uventet venskab. Emmett påtager sig et større ansvar på sin arbejdsplads. Cruz håndterer følgerne af Ronnies tilståelse. Ronnie modtager chokerende nyheder. Toussaint får et spor i sin sag.