The Scorpion And The Frog
Brandon må træffe en livsomvæltende afgørelse. Emmett tager et skridt mod livet som voksen, og Kevin afprøver en ny stil. En tur sydpå får Ronnie til at konfrontere sine dæmoner. Toussaint og Cruz foretager en vigtig anholdelse. Sæsonfinale.