My Argentine Heart
Abril tager til Argentina for at redde sin familieranch fra at blive opkøbt af sin eks. Men da ranchen bliver truet udefra, må parret stå sammen.
Abril tager til Argentina for at redde sin familieranch fra at blive opkøbt af sin eks. Men da udefrakommende kræfter truer ranchen, må parret stå sammen.