Guilt, Viral Videos and Ass Whuppings
Brandon og Emmett udtænker en plan. Emmett begynder på sit nye job. Ronnie må håndtere følgerne af sine handlinger. Kevin bliver upopulær hos sin mor. Kriminalassistenterne Toussaint og Cruz gør et spændende fund.