Every Day I'm Hustlin'
Brandon går modstræbende med til at hjælpe Jerrika med at få en ny kunde. Reg må stå til regnskab for lederne af banden på 63rd Street. Ronnie er bestyrtet efter at have fået en dårlig nyhed og indgår en aftale med en fange.