Eruptions
Brandon håndterer en uheldig udvikling, der kan føre ham tilbage til Reg. Jada træffer en afgørelse, der tvinger Emmett til at opføre sig voksent. Kevin, Jake og Papa lægger en plan omkring et skoleprojekt. Ronnie tager en indsat under sine vinger.