Showdown
Brandon er stresset over madkonkurrencen After Taste og indgår en aftale med Emmett, mens et uheld ved Sonny bringer Emmetts job i fare. Kevin, Jake og Papa forvolder kaos, da der skal tages billeder på skolen. Ronnie tilpasser sig.