Redbirds mislykkede stranddag.
Redbird finder ud af, at Batman og Robin vil tage ham og Bam ud på en køretur langs kysten! Men da Jokeren og hans bil Prank uventet dukker op og ødelægger Redbirds strand-planer, hjælper Bam ham med at forstå, at de alligevel havde en skøn dag!