Bams kattelige fejltagelse
Bam bringer Catwomans Catmobil, Kitty, til live, så Batbilerne kan være lige mange på hvert hold i Bat-bold spillet, men killingen "Kitty" er for vild til at kunne koncentrere sig, på trods af Bams forsøg på at overtale hende til at spille med.