Hjul vil bare have det sjovt
Bibi vil gerne leve uden regler ligesom Jestah, så Bibi fokuserer derfor udelukkende på at have det sjovt. Men da hendes handlinger bringer Batgirl i fare, så må Bibi tilsidesætte alt det sjove og få sat en stopper for Harley for at redde Batgirl.