Bams opgradering
Bam føler sig forsømt efter at være blevet forbigået på missioner og beder Moe om at installere eksperimentelle opgraderinger. Bams nye kræfter er dog langt stærkere, end han kan kontrollere, hvilket bringer både Batman og missionen i fare.