Historien om de to Bibi’er
Badcomputer fanger Bibi og forklæder Jestah, så hun kan tage Bibis plads hos Batbilerne, så Jestah kan stjæle Batcomputers motherboard. Kan Bibi slippe fri i tide til at afsløre bedrageren og redde dagen?