Bibis dårlige dag
Bibi har en rigtig dårlig dag, efter hun bliver ved med ikke at slå til og lader Jokeren slippe væk. Hun tror ikke hun kan hjælpe Batgirl mere, men en dårlig "i dag" betyder ikke at det bliver en dårlig "i morgen".