Bibi ny-chance
Alle er glade efter at Bibi, Batgirl og Robin har fanget Toyman. Bibi er dog ked af, at hun ikke landede godt under jagten. Bibi bruger Toyman's fjernbetjening til at gentage missionen indtil hun er tilfreds med sin landing.