Undervands-jet
Efter at have afvist at øve sig med sit nye undervandsmodul, lykkes det ikke Batwing at redde Batman fra Pingvinens sunkne skibs-fælde. Batbilerne må hjælpe Batwing med at øve sig på sine undervands-færdigheder, før hun kan redde dagen.