Med på tur
Catmobilen Kitty redder Bam i en svær situation, så Bam besluttersig for at tage hende med på patrulje, i håbet om at kunne rekruttere hende som Batbil- Hvis han altså kan få hende til at koncentrere sig om at fokusere på deres mission!