Antoine Batiste předvede “Cupid Shuffle”, když se zhroutí dům matky Desiree. Annie T navštíví rodiče, aby jim řekla o nahrávce. Děti Alberta Lambreauxe se dozvědí, že má lymfom. Toni Berrnette se dozví o Sofiině příteli.