Rozjeďte to se mnou
Premiéra 3. řady. Antoine Batiste si pohrává s mučednickou smrtí. Janette Desautelová potká svého starého nepřítele Enrica Brularda a nového nápadníka. Delmond a Albert Lambreaux představují své indiánsko-jazzové album.