Můj osel chce vodu
Janette, teta Mimi a Annie se pouštějí do nových obchodů – každá s jinou dávkou nádšení. Toni pravděpodobně nalezl zabijáka, kterého hledal. Terry toho svého hledá. L.P. Everett se setká s rodinou obětí. Batiste hraje na trombon v Texasu.