Nenechávej mě tady
Desautel’s na hlavní ulici se pomalu otevírá. Sonny zastaví nástroje, aby koupil šperky. LaDonna Batiste-Williamsová je ohrožena cizincem a dostane se jí podpory od Alberta Lamreauxe. Sofia Bernettová je vystěhována kvůli vlastní bezpečnosti.